FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja

Poprzedni temat :: Następny temat
Ostatnie Pszczółki w tym roku! :)
Autor Wiadomość
Hustler 
aka kapitan bomba

Sprzęt: Suzuki gsxr 750
Grupa: Motobracia
Posty: 7295
Skąd: Alienstein
Wysłany: 2019-09-09, 12:35   

Piorekvip, dziewczyny są w kontakcie więc będzie niezły bonus od Twojej kobietki :)
_________________
Nauczyłem się kontrolować swoją agresję, bo ludzka głupota nie zna granic :)
 
   
Hustler 
aka kapitan bomba

Sprzęt: Suzuki gsxr 750
Grupa: Motobracia
Posty: 7295
Skąd: Alienstein
Wysłany: 2019-09-10, 05:58   

Na FB zawitały oczekiwane zdjęcia z torowanka, zapraszam do oglądania i komentowania :)
_________________
Nauczyłem się kontrolować swoją agresję, bo ludzka głupota nie zna granic :)
 
   
Mielczar 
Mielczar

Sprzęt: Suzuki Bandit GSF600
Posty: 11
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-09-10, 14:15   

Zdjęcia robią robotę! W zasadzie to dziewczyny zrobiły tą robotę i wyszło kozacko. Dzięki! :)
 
   
Hustler 
aka kapitan bomba

Sprzęt: Suzuki gsxr 750
Grupa: Motobracia
Posty: 7295
Skąd: Alienstein
Wysłany: 2019-09-10, 19:28   

Mielczar, dokładnie tak. Dobra robota dziewczyn :)
_________________
Nauczyłem się kontrolować swoją agresję, bo ludzka głupota nie zna granic :)
 
   
Duras 

Sprzęt: Honda PC31, R1 RN22
Posty: 16
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2019-09-10, 21:03   

Ja dziękuję bardzo organizatorom i wszystkim za miłe przyjęcie do grupy, poznanie nowych ludzi oraz możliwość udziału w treningu. Obejrzałem zdjęcia są świetne :ok: , jest postęp względem poprzedniego wyjazdu (Pszczółki 17.07) chociaż jeszcze dużo brakuje do perfekcji. Na pewno zobaczymy się częściej jak tylko pogoda pozwoli :D
 
   
Hustler 
aka kapitan bomba

Sprzęt: Suzuki gsxr 750
Grupa: Motobracia
Posty: 7295
Skąd: Alienstein
Wysłany: 2019-09-11, 05:51   

Duras, bardzo cieszy to co piszesz i zapraszamy na następne edycje, szkoda, że tak daleko masz do Olsztyna, bo tutaj jak widzisz dzięki grupie atrakcji nie brakuje przez cały rok :)
_________________
Nauczyłem się kontrolować swoją agresję, bo ludzka głupota nie zna granic :)
 
   
aurii 
kuba

Sprzęt: Buell XB12SCG
Posty: 887
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-09-11, 18:48   

Duras kazda pogoda jest dobra ;P Jak się uda na następnym latanku bedziesz zamiatał łokciami na winklach :ok:
_________________
Www.aurast.pl
 
   
smolki


Sprzęt: YZF
Posty: 970
Skąd: NGI
Wysłany: 2019-09-11, 19:46   

A ja mam pytanie z innej beczki do kolegów z potężnymi maszynami. Jak Wam się jeździ na małym torze? Ciężko się przerzuca w szybkich sekcjach? Mocy macie sporo ale jak to się przekłada na torze? Jeździcie pewnie na 2-ce to macie gdzieś 6-8k obrotów to słabiej ciągnie w porównaniu do 600cc bo raczej 1-ki tam nie wbijacie co?
_________________
ubu - linux for humans
 
   
Magnus 


Sprzęt: XJR 1300
Posty: 1088
Skąd: inąd
Wysłany: 2019-09-12, 12:28   

Pewnie pytałeś o ścigowe litry, ale sobie pozwolę...
Jeżeli chodzi o moją lokomotywę, to nie polecam - pary w łapach mi nie brakuje, ale 250 kg robi swoje. Poza tym - szerokość pieca, siodła, inna pozycja, inny kąt główki ramy, inna kierownica - da się, ale ciężko schodzić na kolano - na tor jednak jakiś plastik.
Cały tor robię na trójce - jak chcę więcej dynamiki, to na dwójce. W grupie A mógłbym się turlać na czwórce...
Jedynka w złożeniu to pewny uślizg tyłu zarówno przy dodaniu jak i odjęciu gazu.
Rekompensatą jest @#$%%@##!!##nięcie, które urywa nadgarstki - ze stojącego do 120-150 nawet litry mają problem - potem wygrywają obroty. Lokomotywa raczej nie chce iść na koło, tylko przyspiesza diabelsko - fabrycznie 2,9 do setki. Smolki - co ja Ci tu będę gadał :P - spotkamy się gdzieś, to się przejedziesz - do Twojego niebo a ziemia.
 
   
smolki


Sprzęt: YZF
Posty: 970
Skąd: NGI
Wysłany: 2019-09-12, 19:33   

Dzięki Magnus, za wypowiedź :ok: Lokomotywa to kawał maszyny, chodziło mi jak dobrze zauważyłeś o litra ale jak Ci jest ciężko to u mnie power naked odpada.
_________________
ubu - linux for humans
 
   
Skoss2 
Skoss2


Sprzęt: Yamaha thunderace
Grupa: Przyjaciele
Posty: 136
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 2019-09-12, 21:59   

To ja coś powiem
1000 thunderace
Duży i litr mówią że ciężko a ja kładę jak chce nawet bez kolana
Oczywiście dopiero trenuję przysłowiowe kolano 😂 i co tor będzie lepiej (mam nadzieję) 😁
Ale mówimy o przezucaniu to też Ci się przyda w codziennej jeździe
I po to jest ten tor do nauki
Dlatego dla mnie było super i każdemu polecam nawet litrem
Warto potrenować i być chociaż raz żeby nie żałować 😁
 
   
Brayan 
Marcin


Sprzęt: K40 '06
Posty: 1205
Skąd: Płozy/Szczytno
Wysłany: 2019-09-13, 19:27   

Do tego roku miałem w swojej R1 przełożenia -1/0 (czego nie byłem świadomy), w tym roku zaryzykowałem -2/0 fun jest lepszy ale w pierwszej sesji miałem problemy z trakcją po porządnym nagrzaniu i wyregulowaniu ciśnienia było lepiej i fun trochę lepszy. Na torze skupiam się na poprawnym przejechaniu zakrętów i mniej mnie interesują czasy czy prędkości ... do tego przełożenie jest ok bo teraz właśnie mam w zakręcie ok 6 tyś wcześniej był problem z podnoszeniem/przerzucaniem motocykla w zakrętach.
Jeśli masz w zakręcie 3-4 tyś to bardziej się musisz napracować a tak motocykl wstaje sam.
R1 mogę tylko porówna do SC59 bo 600 nie jeździłem ...jest ciężko ale nie na tyle żeby po 7 sesjach mieć dosyć.
Na co dzień jeżdżę ciężkim motocyklem i do takiego warto trenować na torze.
Ostatnio zmieniony przez Brayan 2019-09-13, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
Croow 

Posty: 40
Skąd: Nl
Wysłany: 2019-09-13, 20:06   

Jeśli chodzi o power nakeda to napiszę kilka słówek.
Cały tor na 2-ce. Na prostych odcina ale to strata może sekundy...
Przerzucanie z lewa na prawa całkiem spoko i przyjemnie.
Niestety sety są nisko i ogranicza położenie motocykla, raz leciałem po trawie..
Opony to podstawa. kilka uślizgów zaliczyłem bo S21 puściła...
Na takim torze fajnie śmigało by się SM..
 
   
aurii 
kuba

Sprzęt: Buell XB12SCG
Posty: 887
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-09-14, 06:48   

Mój trampek niby litr ale taki tor dla niego to frajda:) Zapięta 2 i latasz jak chcesz. Odcinki nie łapie bo na prostej nie chciało mi się przyspieszać hehe Poza tym odcinka na 2 to jest przy 120 km/h ...
_________________
Www.aurast.pl
 
   
Brayan 
Marcin


Sprzęt: K40 '06
Posty: 1205
Skąd: Płozy/Szczytno
Wysłany: 2019-09-14, 20:35   

aurii napisał/a:
Poza tym odcinka na 2 to jest przy 120 km/h ...

Hmm... na moim przełożeniu na 2 licznik pokazywał mi 120-125 km/h na prostej start/meta ale można było pociągnąć znacznie lepiej. niby teraz licznik oszukuje
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13