FAQ Zaloguj
Szukaj Profil
Użytkownicy Grupy
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Rejestracja

Od dnia 07.04.2020 forum MotoBracia.pl dostępne jest w nowej odsłonie pod adresem:

https://forum.motobracia.pl


"Stare forum" pozostaje jako archiwum w formie TYLKO DO ODCZYTU.
Konta zarejestrowanych użytkowników zostały przeniesione.
Ponieważ Administrator nie ma dostępu do haseł użytkowników, zostały one utracone.

Aby na nowym forum zachować swój dotychczasowy nick, podczas pierwszego logowania należy:

  1. wejść w odnośnik ZALOGUJ SIĘ (https://forum.motobracia.pl/ucp.php?mode=login&redirect=index.php)
  2. następnie kliknąć odnośnik NIE PAMIĘTAM HASŁA
  3. podać adres e-mail skojarzony z kontem na starym forum (podany podczas rejestracji, widoczny w profilu użytkownika)
  4. kliknąć WYŚLIJ

na podaną skrzynkę zostanie wysłany odnośnik, który umożliwi ustawienie nowego hasła do konta i zalogowanie

W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów z pierwszym logowaniem na nowum forum prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@motobracia.pl


Poprzedni temat :: Następny temat
Ostatnie Pszczółki w tym roku! :)
Autor Wiadomość
Hustler 
aka kapitan bomba

Sprzęt: Suzuki gsxr 750
Grupa: Motobracia
Posty: 7503
Skąd: Alienstein
Wysłany: 2019-09-09, 13:35   

Piorekvip, dziewczyny są w kontakcie więc będzie niezły bonus od Twojej kobietki :)
_________________
Nauczyłem się kontrolować swoją agresję, bo ludzka głupota nie zna granic :)
 
   
Hustler 
aka kapitan bomba

Sprzęt: Suzuki gsxr 750
Grupa: Motobracia
Posty: 7503
Skąd: Alienstein
Wysłany: 2019-09-10, 06:58   

Na FB zawitały oczekiwane zdjęcia z torowanka, zapraszam do oglądania i komentowania :)
_________________
Nauczyłem się kontrolować swoją agresję, bo ludzka głupota nie zna granic :)
 
   
Mielczar 
Mielczar

Sprzęt: Suzuki Bandit GSF600
Posty: 11
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-09-10, 15:15   

Zdjęcia robią robotę! W zasadzie to dziewczyny zrobiły tą robotę i wyszło kozacko. Dzięki! :)
 
   
Hustler 
aka kapitan bomba

Sprzęt: Suzuki gsxr 750
Grupa: Motobracia
Posty: 7503
Skąd: Alienstein
Wysłany: 2019-09-10, 20:28   

Mielczar, dokładnie tak. Dobra robota dziewczyn :)
_________________
Nauczyłem się kontrolować swoją agresję, bo ludzka głupota nie zna granic :)
 
   
Duras 

Sprzęt: Honda PC31, R1 RN22
Posty: 17
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2019-09-10, 22:03   

Ja dziękuję bardzo organizatorom i wszystkim za miłe przyjęcie do grupy, poznanie nowych ludzi oraz możliwość udziału w treningu. Obejrzałem zdjęcia są świetne :ok: , jest postęp względem poprzedniego wyjazdu (Pszczółki 17.07) chociaż jeszcze dużo brakuje do perfekcji. Na pewno zobaczymy się częściej jak tylko pogoda pozwoli :D
 
   
Hustler 
aka kapitan bomba

Sprzęt: Suzuki gsxr 750
Grupa: Motobracia
Posty: 7503
Skąd: Alienstein
Wysłany: 2019-09-11, 06:51   

Duras, bardzo cieszy to co piszesz i zapraszamy na następne edycje, szkoda, że tak daleko masz do Olsztyna, bo tutaj jak widzisz dzięki grupie atrakcji nie brakuje przez cały rok :)
_________________
Nauczyłem się kontrolować swoją agresję, bo ludzka głupota nie zna granic :)
 
   
aurii 
kuba

Sprzęt: Buell XB12SCG
Posty: 903
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-09-11, 19:48   

Duras kazda pogoda jest dobra ;P Jak się uda na następnym latanku bedziesz zamiatał łokciami na winklach :ok:
_________________
Www.aurast.pl
 
   
smolki


Sprzęt: YZF
Posty: 985
Skąd: NGI
Wysłany: 2019-09-11, 20:46   

A ja mam pytanie z innej beczki do kolegów z potężnymi maszynami. Jak Wam się jeździ na małym torze? Ciężko się przerzuca w szybkich sekcjach? Mocy macie sporo ale jak to się przekłada na torze? Jeździcie pewnie na 2-ce to macie gdzieś 6-8k obrotów to słabiej ciągnie w porównaniu do 600cc bo raczej 1-ki tam nie wbijacie co?
_________________
ubu - linux for humans
 
   
Magnus 


Sprzęt: XJR 1300
Posty: 1129
Skąd: inąd
Wysłany: 2019-09-12, 13:28   

Pewnie pytałeś o ścigowe litry, ale sobie pozwolę...
Jeżeli chodzi o moją lokomotywę, to nie polecam - pary w łapach mi nie brakuje, ale 250 kg robi swoje. Poza tym - szerokość pieca, siodła, inna pozycja, inny kąt główki ramy, inna kierownica - da się, ale ciężko schodzić na kolano - na tor jednak jakiś plastik.
Cały tor robię na trójce - jak chcę więcej dynamiki, to na dwójce. W grupie A mógłbym się turlać na czwórce...
Jedynka w złożeniu to pewny uślizg tyłu zarówno przy dodaniu jak i odjęciu gazu.
Rekompensatą jest @#$%%@##!!##nięcie, które urywa nadgarstki - ze stojącego do 120-150 nawet litry mają problem - potem wygrywają obroty. Lokomotywa raczej nie chce iść na koło, tylko przyspiesza diabelsko - fabrycznie 2,9 do setki. Smolki - co ja Ci tu będę gadał :P - spotkamy się gdzieś, to się przejedziesz - do Twojego niebo a ziemia.
 
   
smolki


Sprzęt: YZF
Posty: 985
Skąd: NGI
Wysłany: 2019-09-12, 20:33   

Dzięki Magnus, za wypowiedź :ok: Lokomotywa to kawał maszyny, chodziło mi jak dobrze zauważyłeś o litra ale jak Ci jest ciężko to u mnie power naked odpada.
_________________
ubu - linux for humans
 
   
Skoss2 
Skoss2


Sprzęt: Yamaha thunderace
Grupa: Przyjaciele
Posty: 169
Skąd: Olsztynek
Wysłany: 2019-09-12, 22:59   

To ja coś powiem
1000 thunderace
Duży i litr mówią że ciężko a ja kładę jak chce nawet bez kolana
Oczywiście dopiero trenuję przysłowiowe kolano 😂 i co tor będzie lepiej (mam nadzieję) 😁
Ale mówimy o przezucaniu to też Ci się przyda w codziennej jeździe
I po to jest ten tor do nauki
Dlatego dla mnie było super i każdemu polecam nawet litrem
Warto potrenować i być chociaż raz żeby nie żałować 😁
 
   
Brayan 
Marcin


Sprzęt: K40 '06/TE 450 '06
Posty: 1255
Skąd: Płozy/Szczytno
Wysłany: 2019-09-13, 20:27   

Do tego roku miałem w swojej R1 przełożenia -1/0 (czego nie byłem świadomy), w tym roku zaryzykowałem -2/0 fun jest lepszy ale w pierwszej sesji miałem problemy z trakcją po porządnym nagrzaniu i wyregulowaniu ciśnienia było lepiej i fun trochę lepszy. Na torze skupiam się na poprawnym przejechaniu zakrętów i mniej mnie interesują czasy czy prędkości ... do tego przełożenie jest ok bo teraz właśnie mam w zakręcie ok 6 tyś wcześniej był problem z podnoszeniem/przerzucaniem motocykla w zakrętach.
Jeśli masz w zakręcie 3-4 tyś to bardziej się musisz napracować a tak motocykl wstaje sam.
R1 mogę tylko porówna do SC59 bo 600 nie jeździłem ...jest ciężko ale nie na tyle żeby po 7 sesjach mieć dosyć.
Na co dzień jeżdżę ciężkim motocyklem i do takiego warto trenować na torze.
Ostatnio zmieniony przez Brayan 2019-09-13, 20:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
Croow 

Posty: 40
Skąd: Nl
Wysłany: 2019-09-13, 21:06   

Jeśli chodzi o power nakeda to napiszę kilka słówek.
Cały tor na 2-ce. Na prostych odcina ale to strata może sekundy...
Przerzucanie z lewa na prawa całkiem spoko i przyjemnie.
Niestety sety są nisko i ogranicza położenie motocykla, raz leciałem po trawie..
Opony to podstawa. kilka uślizgów zaliczyłem bo S21 puściła...
Na takim torze fajnie śmigało by się SM..
 
   
aurii 
kuba

Sprzęt: Buell XB12SCG
Posty: 903
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-09-14, 07:48   

Mój trampek niby litr ale taki tor dla niego to frajda:) Zapięta 2 i latasz jak chcesz. Odcinki nie łapie bo na prostej nie chciało mi się przyspieszać hehe Poza tym odcinka na 2 to jest przy 120 km/h ...
_________________
Www.aurast.pl
 
   
Brayan 
Marcin


Sprzęt: K40 '06/TE 450 '06
Posty: 1255
Skąd: Płozy/Szczytno
Wysłany: 2019-09-14, 21:35   

aurii napisał/a:
Poza tym odcinka na 2 to jest przy 120 km/h ...

Hmm... na moim przełożeniu na 2 licznik pokazywał mi 120-125 km/h na prostej start/meta ale można było pociągnąć znacznie lepiej. niby teraz licznik oszukuje
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 13